God morgon bloggen !

Har sovit gott i natt, men samtidigt vaknat flera gånger och saknat min K.H ♥
Han som snart ska lämna landet och då kommer man inte få tag i honom på
en vecka!? Det är INTE okej, jag kommer ju sakna ihjäl mig!

Dagen ser ut som sådant att jag om ett par timmar ska promenera ner till jobbet
i hamnen, ska vara där till klockan 16 enligt schemat men med världens bästa
chef så får man ju sluta tidigare så att man hinner åka båten med Grisslehamns
folket. Jobbet är en plåga utan internet, så dött och tråkigt vissa stunder och ren
kaos i andra. Kan inte fiskmåsarna bestämma sig eller?
Jag har iallafall tur att jag har gott om filmer på min dator så jag kan se på dessa
och försöka få tiden att gå lite fortare iallafall, men självklart är det just när man
kollar på film som det kommer kunder. Hur man är gör så blir det fel, självklart !

Nej nu ska jag klä på mig och tagga lite för kvällen, gott gotti gott gott på båten !

Ha det bäst babes, är hemma igen runt 8 tiden om jag inte hamnar hemma hos
någon vän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0