Göteborg-Kristoffer-Göteborg-Kristoffer-Göteborg-Kristoffer..

Ungefär så ser det ut i mitt huvud just nu!

Jag vill åka ner för att träffa honom,
men det är hans jobb som hindrar då han
jobbar varendaste kväll denna veckan. 
Vet inte vad jag ka ta mig till, vill verkligen
åka ner och bara krama om honom, ta hand om han
och visa han hur mycket han betyder för mig.
Han är en av de bästa i mitt liv, en av dem jag
skulle offra så mycket för !

Kristoffer Hemlin, jag tycker om dig,
du betyder så galet mycket för mig och
jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan
dig just nu.
På ganska kort tid har vi lärt känna
varandra så väl, vi vet både bra och
dåliga saker, vi förstår varandra
och vi kan verkligen prata om allt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0