GÖTEBORG ?

Har länge tänkt på vad jag vill göra med mitt liv,
vart jag vill bo, jobba och leva.

Kom faktiskt fram till det idag att jag inte vill vara kvar här
i Stockholms län, jag vill prova på någonting nytt och spännande !
Det helt perfekta skulle vara Göteborg, en underbar
stad, har älskat den sedan jag var där som liten med familjen.
Har haft sms kontakt med Robin idag, och nämnde för honom
att jag ville flytta ner. Han frågade direkt om jag inte ville
dela ett boende med honom.. JACKPOT !
Precis vad jag skulle önska, bo tillsammans med en vän, kan det bli bättre?

Ska åka ner någon helg för att söka jobb, kolla runt och se hur det känns !


Kommentarer
Postat av: Mimii

Fan va kul fina ! De skulle passa dig jätte bra, men kommer hata inte bo i närheten, men kommer

hälsa på så ofta det går ! <3

2010-04-22 @ 23:35:11
URL: http://mimiilee.blogg.se/
Postat av: k

Robin?

2010-04-24 @ 20:33:20
Postat av: Hanna

Vem är denna Robin ? :D

2010-04-24 @ 20:38:55
Postat av: Martina

Robin är en vän som jag och Mimmi träffade då vi var på Gran Canaria, en riktigt trevlig person som man haft en hel del kontakt med sedan dess !

2010-04-24 @ 23:21:43
Postat av: Hanna

Blir det att flytta ihop med Robin i Göteborg?

Eller hur går det med Göteborgsplanerna? :)

2010-05-03 @ 21:11:11
Postat av: kristin

nyfiken jag med på samma sak!

2010-05-12 @ 09:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0