Heeej bloggen !

Nu är man pigg och vaken efter att
klockan ringde klockan 05.30
imorse, och det var faktiskt inte lika hemskt
att gå upp som jag trodde att det skulle vara.
Sitter i bilen nu med mormor och
morfar på väg in till Uppsala och
Ultuna, där Rocky först ska bli av med sitt
gips (nu väntar några veckor i bandage
för den lilla stackaren) och
sedan så ska vi kolla efter lite
trädgårdstillbehör, så som trall till
växhuset och fröer.

Blir nog en tur ut till Gränby, allt för
att fördriva tiden då jag eventuellt ska
träffa Jessica idag. Men då vädret verkar
vara helt okej så blir det nog så,
vi får se vad hon säger !

Jessicamariia.blogg.se


Kommer kanske inte kunna blogga idag när
jag ska springa omkring överallt,
men jag lovar er en uppdatering ikväll
om inte förr !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0