Kristoffer Hemlin

Jag vill bara säga att du är den personen som verkligen
har tagit åt sig en stor plats i mitt hjärta. Du är en bra kille
trots allt vi har gått igenom. Ingenting här i världen kan
vara perfekt, inte heller våran vänskap. Jag skulle vilja
säga att jag verkligen gillar dig, men det kanske låter lite för mycket.
Men du ska veta att mina känslor för dig är starka, du betyder
så otroligt mycket för mig och jag vill aldrig förlora dig vid min
sida. Du gör mig glad, du ger mig den där lyckan jag skrev om
för några veckor sedan. Allting känns bra när man vet att
du finns där, många mil bort i distansen, men så oerhört nära
i mitt hjärta.

Kristoffer, jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig,
du är värd det mesta, en underbar vän och jag..
jag avgudar dig !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0