Rocky, jag lider av att se dig såhär !

Min älskade hund har blivit biten av en stor jävla byracka.
Under morgon promenaden så stod mormor och morfar och
pratade med en gammal anställd åt dem, och rätt som det var så
öppnar hans hund dörren och rusar ut för att attackera oskyldiga
lilla Rocky som nu ligger hemma i korgen. Han kan inte röra på
benet och man ser verkligen i hans ögon hur ont han har.
Han som annars är så sprallig och lycklig, nu kunde han inte ens
hälsa på oss när vi kom hem, han kan inte heller vända sig i korgen.
Imorgon blir det veterinären igen, förmodligen Ultuna för röntgen
och kanske gips då dom tror att hans bakben är krossat !

Jag tänker på dig min underbara hund, du är den bästa och
sånt här får bara inte hända dig ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0