Saknaden är stor, glädjen är enorm !

Det finns en person i mitt liv som betyder någonting
extra för mig, det är han han som gör mitt leeende varje
dag och det är han som får mig att må bra !
Han som alltid försöker visa mig den goda sidan,
han som alltid försöker ställa upp för mig !
Nu när han är i grannlandet så skulle vi inte ha någon kontakt
med varandra, vi skulle vara helt ifrån varandra i fem
hela dagar och jag har vart jätte orolig över hur det ska kunna
fungera med tanke på den kontakten vi har annars.
Han lovade mig ett sms innan han passerade gränsen
så att jag skulle kunna läsa det varje dag och tänka på honom,
men jag tror han sov hela vägen, eller så glömde han bort mig
för inte fick jag något sms inte. Men det där är en skitsak
egentligen, för jag vet vad han har sagt till mig tidigare,
jag vet vad han vill och tycker ! Det han visar är äkta,
det betyder mer än någon annans ord eller bekräftelser.

Allt jag vill ha är min vän, han som ger mig denna lycka
och kärlek, han som är den bästa i världen och han som
jag skulle göra det mesta för !

Kristoffer Hemlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0