Samma lika varje morgon !

Klockan ringer 08.30, jag springer upp ur sänger, kastar mig in i dushen,
slänger på mig kläderna fixar hår och make up.

Sen då..?

Jo efter detta stress moment så inser man att det är en timme kvar
tills man ska gå hemifrån. Ganska dumt att stressa tycker man,
men varje morgon tror man att allting tar längre tid än vad det egentligen gör. 
Jag har hamnat i den här fällan, varje morgon är likadan, man gör sig klar,
sen hamnar man i sängen igen eller vid datorn..
för frukost orkar man ju inte äta.. eller? 

Ska det bli mitt nya kanske?
Jag vill ju bli en bättre människa, man kanske ska börja
med en promenad varje morgon?
Äta en ordentlig frukost?
Någonting borde det väl göra för min kropp,
jag ska väl ändå få ordning på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0