St Eriks Gymnasium och floristernas yrkesbevis!

Dagen blev riktigt trevlig tillsammans med
Linn, Lena och Robin.
Jag och Lena har nog gått och fått motion så
att det räcker och blir över !
Kikade lite i butiker och hittade ett par fina plagg,
men insåg också att jag verkligen behöver
shoppa loss nu! Skulle behöva en massa pengar
och så den där heldagen i Stockholm.

Linns klasskamrater hade flera fina yrkesbevis att bjuda på,
riktigt duktiga hade dom varit !
Men bäst ide tyckte jag Linn haft som gjorde en stor båge
utav pil och kvistar, sedan täckt med liljor och grönt.
Grymt fint, och jag tycker det var synd att hon inte gick
upp med det !

Började regna på vägen hem, och man tänkte ju inte mer
på det eftersom man bara skulle hem och då behöver man
ju inte se bra ut eller hur? Men det ska jag aldrig göra om,
för självklart möter man någon på bussen.
En person som jag haft kontakt med på msn i väldigt många år,
pratat till och från om allt och inget. Rätt som det är så sitter
han mitt emot mig på bussen, helt otroligt!
Blev lite småprat, trevlig var han och snygg, ja jäklar ja, riktigt fin!

Hamnade i Älmsta där Mats hämtade oss, och sedan kom man
hem vid 22 tiden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0