Trodde aldrig att det skulle kunna bli såhär jobbigt !

När jag hörde din röst igår mådde jag bra
igen, då kändes allting okej och jag trrodde
att vi kanske skulle bli som vanligt igen.
Men när du inte hörde av dig ändå så känns
allting helt meningslöst och oviktigt.
Det är som om hela min värld har rasat,
du var den som höll mig uppe, fick mig att 
må så bra och verkligen njuta av livet.  

Jag vet att kärlek gör ont, men såhär ont?

Det känns hopplöst på något vis och nu vill
jag inte heller skriva mera till dig då jag vill
ge dig friheten.
Jag hoppas du kan förstå vad jag menar med
detta och jag hoppas du tar åt dig lite och
förstår att jag är en person med känslor,
allra mest en person som gillar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0