Underbara sol !

Har precis avnjutit en fika vid poolen med mormor och morfar,
ni anar inte hur skönt det var !?
Längtar till dagen då vi avtäcker poolen
och man får se det klarblåa vattnet igen.

Är otroligt tacksam för detta väder,
finns mest bara fördelar !
- Man får färg i ansiktet, slipper vara likblek!
- Man har en anledning att vara ute, så städa stryks från dagens "att göra lista".
- Snön smälter och snart är våren här?
- Promenaderna blir hundra gånger enklare och skönare.
- Man blir så glad av solen, eller hur?

Nu bara för att jag tänkte skriva en massa bra om solen så
försvann allting ur mitt huvud.. men ni förstår vad jag menar !
Jag älskar solen och värmen, nu vill jag ha den efterlängtade våren.

Litte miss sunshine:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0