Uppsala, och en tur till Jessica !

Efter att jag följt med mormor och morfar hela förmiddagen
så mötte jag upp Jessica på Lagerhouse.
Åkte hem till henne för att hitta på något spännande.  

Blev en sväng ut i skogen och på ängarna för att ta lite bilder,
vart några riktigt fina bilder idag och jag är faktiskt väldigt nöjd
trots det kalla vädret då man inte kunde variera så mycket!

Blekte Jessicas hår under tiden som vi laddade över bilderna
till datorn, riktigt fin blev hon!
 
Morfar fick åka tillbaka till Uppsala på eftermiddagen då Balboas
bandage lossnade redan på vägen hem. Men jag var lite tacksam då
jag fick åka bil hela vägen hem, slapp den trista sega bussen !

Konstaterat att man måste träffa Jessica oftare, haft en riktigt
trevlig dag !










Där var några bilder från dagen, kommer flera efter hand !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0