Varför ska det vara så svårt att äta nyttigt?

Skulle äta frukost, och fanns verkligen ingenting ur det nyttiga
perspektivet som lockade.. inte ens mörkt bröd passade.
Slutade med rostat bröd och nu resulterade det i illamående och
ångest på högsta nivå.

Det är synd att det ska vara så svårt med detta, och att det alltid är
det där söta, sliskiga eller onyttiga som man blir sugen på.
Jag är verkligen sämst på att vara nyttig, jag kan verkligen inte.

Men nu snart så kommer jag vara tvungen att plåga mig själv,
kommer tvinga mig själv att äta nyttigare mat, annars är det fan inte okej !

Vill inte vara ett tjocktroll även denna sommar, måste kunna
blir någelunda bättre iallafall tycker jag !


Kommentarer
Postat av: Lokekajsa

I love this page.

2011-06-28 @ 10:10:03
URL: http://lokekajsa.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0