CV

Fixar mitt CV inför morgondagens heldag i Stockholm, ska springa omkring och se ordentlig ut när jag lämnar in detta och söker jobb på alla möjliga ställen! Förhoppningsvis kan jag få någonting som florist men annars är jag tacksam för vad som helst, nu är jag less på att vara ledig och fattig, dags att ta tag i mitt liv så jag kan roa mig tillsammans med mina vänner utan att leva på föräldrarna!
Samma dag som jag får ett jobb ska jag dessutom börja kolla efter boende, det är dags att lämna holken nu känner jag. Fyller 20 i vinter och känns verkligen mer än dags att få någonting eget!

Många av mina mål i livet är avklarade, men finns mycket kvar:
- Studenten med godkända betyg
- Yrkesbevis
- Körkort
- Eget boende
- Fast anställning
- Fylla 20 år...

Kanske är detta som är det allra största? Men sen finns ju en lista över de små roliga sakerna man vill göra och se fram emot just nu!
- Komma igång med träning och bättre kost, för att må bra psykiskt
- Träffa någon som får mig att le, någon som gör mig lycklig
- Dalarna tillsammans med mina fantastiska vänner
- Kryssningar
- Party nights
-
-
Listan kan fyllas på, men just nu är jag upptagen med annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0