Det känns nästan konstigt att vakna ensam på mornarna nu och inte ha någon här att krama om!

Vaknar till flera gånger varje morgon för att se om du är här, men nej, tyvärr är det så tomt! Jag vet och hoppas att du har det underbart kul och bra just nu, jag tänker på dig och Jag saknar dig!


Eftersom jag har denna lediga dag framför mig så tänkte jag faktiskt gå upp nu, sedan göra mig i ordning för att åka in till Norrtälje och handla lite. Ska också besöka Edblads och krama lite på fina Johanna som även det var väldigt länge sen nu annars! Jag skulle kunna beskriva min dag lite enklare i punktform idag eftersom jag precis kom på att jag har en del att göra! 

- Duscha, klä på mig, fixa allt och även göra en fransk manikyr.
- Gå ner till Edblads i Grisslehamn innan bussen går, kolla igenom lite nytt.
- Åka in till Norrtälje, köpa underkläder och hälsa på hos Johanna i deras andra butik, ska även försöka promenera runt i staden och njuta lite av mig själv. Ska faktiskt ta åt mig av allt som folk sagt åt mig, det är ändå ett underbart liv som jag lever i.
- Kräftskiva med familjen ikväll, mysigt även om några saknas!
- 20.00 går bussen från Hallstaviks station in mot Uppsala, där jag ska se hur nattlivet fungerar, ska festa med dom bästa, Rebecca, Vincent, Adam och Anna m.f.l. PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0