God morgon!

Gud vad svårt det var att vakna idag, kroppen ville ta igen alla timmar vi missade igår men huvudet hade bestämt sig för att ändå vakna nu! Ligger fortfarande kvar i sängen men snart ska jag bege mig upp och duscha, fixa manikyr och göra mig i ordning för dagen! Vi ska åka med Eckerö Linjen klockan tre för att fira min fantastiske vän som fyller 19 år idag, Grattis Linn ♥
Vi tror det kan bli ganska så gott om folk så det här ska bli riktigt kul, riktigt, riktigt kul! Sedan får vi se vart kvällen fortsätter om det kanske blir på Marinan? Det återstår att se, men en bra dag framför oss!

Ska man ha vågit hår eller platt? Fransk manikyr eller rosa naglar? Hmm.. alltid denna beslutsångest!
P U S S  P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0