Hemkommen från Stockholm!

Åkte in i lördagskväll för att träffa Jz och sedan möta upp Andreas för att tillbringa lite tid med honom. Skulle ha kommit hem igår men eftersom vi verkar trivas ganska bra ihop så blev jag kvar till "imorse".. vi skulle ha åkt vid 07.00 men då han var trött och inte orkade gå upp så stannade vi kvar i sängen och vaknade först vid tolv tiden idag. Frukost blev först vid två och vi hade det bra och gjorde iordning våfflor! Superfint väder idag så blev kvar en stund innan han följde mig till tåget så jag kunde åka hem när klockan var halv fem!

Trist att komma hem, känns ensamt... men så är det ju ibland!

Haft en mysig stund hemma med familjen nu och snart ska jag ta in på rummet... P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0