Ingen bil för tillfället, men får en ny så snart alla papper är påskrivna!

Vi lämnade in vår bil till "skroten" eftersom skadan på bilen sen bror fick parkeringsskada är värd mera än själva modellen! Så nu ska vi få ut alla pengar så vi kan införskaffa en ny bil istället! Tyvärr har jag en tråkig pappa som bara vill ha en Toyota Corolla, men jag kanske vara tacksam när jag nu fått körkortet betalt, får en bil att ha när jag är hemma och kan använda den hur mycket som helst eftersom jag även har fått min morfars tankkort! Guld värt kanske, GULD!



Snart ska man vara ute på vägarna och leka med en sådan, inte vacker, men inte heller förjävlig!
4 månader sedan man tog sitt körkort nu, känns ganska bra ändå!

Kommentarer
Postat av: frida

den är ju snygg!

2010-08-25 @ 18:16:01
URL: http://Stillinsweden.devote.se
Postat av: Anonym

När ska du börja försörja dig själv då?

2010-08-25 @ 19:30:45
Postat av: Martina

Tack frida, får se om det blir den eller en annan nu då! Pappa velar! :)



Svar okänd: Som om du behöver bry dig, mina föräldrar älskar mig, likaså min släkt och vänner, dom får skämma bort mig hur mkt dom vill! Jag försörjer mig själv också kan du veta och du borde väl inte säga någonting om du inte ens känner mig!

2010-08-26 @ 23:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0