Jenny räddade mitt liv (håret alltså..)

Idag åkte jag in till Stockholm för att klippa mig och färga håret!
(Behövder nu efter tidigare incident...)

Ett underbart samtal från Jenny och så hade jag tid bokad klockan halv två, hon är verkligen en ängel den där tjejen. Tog bilen till Norrtälje, för att sedan byta till buss och vidare in i stan, kom i sista minuten till salongen på St Eriksplan men som tur var så hade Jennys tidigare kund dragit ut på tiden så allting fungerade bra! Som vanligt så visste hon precis vad jag ville ha och efter två och en halv timme så var resultatet helt fantastiskt! Jenny Fransson är nog en av Sveriges bäste frisörer, jag avgudar henne och hon är den ende som verkligen gör mig nöjd! Tack tack tack!

Skulle ha träffat Andreas idag men eftersom att han velade så otroligt så sa vi att vi ses i helgen istället, sen så kanske jag sover hos honom hela nästa vecka! Gulligast av allt var hans sms till mig idag då jag gått på bussen: "Fan vad jag är dum i huvudet, jag ångrar mig verkligen nu. Hade så gärna träffat dig idag, vill vara nära dig, och vill ha det sådär mysigt! <3" Killar som ena sekunden är så tuffa och balla, nästa sekund mjuka som nallebjörnar, visst är dom underbara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0