Mean Girls!

Så gammal, men så äkta!


Det är precis såhär 90% av alla vänner beter sig, jag lovar, många är änglar till sitt yttre men någonstans där inne gömmer sig någonting du inte trodde var sant. Var redo, när du minst anar det får du smällen rakt emot dig!

Jag har haft en lugn och mysig kväll här hemma, kollat på filmer och druckit mängder av mitt underbara champagne te, jag tror jag är kär! Eftersom det bara är jag och mamma hemma i huset så blev det en hel del tjejprat idag, så skönt att kunna lägga sig i sängen nu, vara helt ren i huvudet efter att ha pratat ut om allt!
Jag älskar dig mamma!

Dags att sova lite nu, vi hörs imorgon. P u s s  o c h  k r a m !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0