Niohundranittio!

Idag har jag varit en otroligt snäll och hjälpsam tjej, började med att klippa gräset, eller jag höll på i nästan två timmar och är långt ifrån klar.. 8.000 kvm är föööör mycket! Tog en paus (eller avslutade för dagen) och skjutsade mormor till affären där jag handlade med henne! Vi lagade middag tillsammans när vi kom hem och det blev så otroligt gott, lax och potatis, lite roligare variant än vad det låter men orkar inte detaljera mera just nu!

Nu ska jag klä på mig lite sköna kläder och snart så ska vi åka över till farmor i Häverödal!
Skriver något mera och roligare senare ikväll när jag kommer hem, efter att jag städat av mitt rum då också, haha pappa kallar det numera garderob! Finns varken golv eller fria möbler!

Juste, glömde säga att jag nu börjat ett hälsosammare liv, tränar, äter bättre och är dessutom LYCKLIG!
K I S S E S !

Kommentarer
Postat av: j u l i a ♥

hejhej vad gör du , söt blogg :)

2010-08-27 @ 20:21:52
URL: http://juliiaaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0