Niohundranittioett!

Som vanligt blev det fika, alltid lika mysigt hemma hos farmor, och Stina var ovanligt social idag, det gillar vi ordentligt! Kollade på Dobidoo och Crocodile Dundee! Robert Gustafsson är väl bara för skön va? Blev jätte sugen på att se Nile City just nu, jag med min dåliga humor.. H a H a ?


Imorgon: Jobb, sedan Norrtälje och lån av brors lägenhet!
Åker in för att få vara för mig själv, känna lite frihet och samtidigt få komma närmare Stockholm eftersom jag ska dit på söndagen också. Jag får eventuellt besök av Jz men ingenting verkar säkert ännu, kanske att Andreas kommer förbi på kvällen/natten men samma sak där, osäkert! Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0