Niohundranittiotvå!

Kan det inte trilla ner några, eller ganska många tusenlappar från taket inatt? Jag skulle verkligen vilja utöka min garderob nu, med allt från fix till naglarna till stora mysiga tröjor!

Behöver verkligen mycket, kommer bli tokfattig om jag införskaffar allt just nu!
- Boots, festliga!
- Boots, vardag!
- Snygga stövlar!
- Converse!
- Skinnjacka!
- Fuskpäls väst!
- Stora mysiga tröjor, stickade!
- Leggins!
- Jeans, mörka stuprör!
- Jeans, mörka slitna!
- Toppar, både fest och vardag!
- Stor mysig skjorta!
- Lagom stor bag, med mycket plats för kortare resor!
- Väska, vardag!
- Väska fest!
- Rundstickad halsduk!
- Stor sjal!

- Iphone!
- Laptop!

- Nagellack!
- Concealer!
- Puder!
- Olja till håret!
- Värmeskydd!
- Plattång!

M.m.m.

Finns så mycket man vill ha, men tyvärr inte kan få när man knäpper med fingrarna! Jag är ju trots allt bara jag, ingen storbloggare med massa pengar och inte heller totalt bortskämd så som många andra är! P U S S

Kommentarer
Postat av: ericakyhlström

Skulle också behöva köpa nya höstkläder/grejer men barnbidraget gick åt jävligt fort den här månaden :o

2010-08-29 @ 12:30:44
URL: http://ericakyhlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0