Nyfunna vänner och en trevlig kväll/natt ute på Lidingö!

Ja vart ska man börja egentligen? Vi hade lite trassel i början med några som ville olika saker och det vart gnälligt hit och dit! Men i helhet så blev allt riktigt kul och mycket oväntat hände vill jag lova! Lagom mycket alkoholintag och lagom mycket fest, lagom mycket folk och ja.. en LAGOM bra onsdagkväll hade vi iallafall!

Kvällen började nere på bryggan, jag, Jozze och Bea väntade in dom första och sedan började vi kröka lite smått! Supertrevligt hade vi det! Lite senare kom massa folk och vänner till Jz som Bea inte tyckte om så då blev det till att dra för vår del, tyvärr! Men kvällen fortsatte en stund hos Beatrice och efter att alla utom Jimmy dragit så kan man väl nästan säga att de bästa började! Vi lyssnade igenom en massa go musik, hade musik quiz och drack upp de sista.. Woops så var klockan 07.30 och vi insåg att vi kanske skulle sova lite! Jag vaknade av mig själv när klockan var halv nio, kunde verkligen inte sova mera! Men berodde väl på att vi var tre stycken som delade sängen kanske.. ?
Nu sitter jag iallafall här och funderar lite över dagen, vart jag ska börja och hur jag ska lägga upp planen! Ska nog börja med att knata till affären nu, köpa lite frukost och sedan ska jag fortsätta med detta! P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0