Nymålade naglar och dags att hoppa in i duschen !

Ska göra mig lite i ordning innan middagen, men vet inte vad jag ska ha på mig? Klänning känns för mycket samtidigt som jag alltid känner mig för fet i shorts och nån snygg topp. Men man kanske ska trotsa det där ändå och köra på det och sedan lite smycken istället? Hur som hur så ska jag till Uppsala snart och där blir det utgång!
Saknar Rebecca och gänget så ser verkligen fram emot denna kväll, vi ska ha så kul som bara vi kan ha! ♥


Kommer kanske inte hinna blogga mera nu för jag kommer väl hem vid 3 tiden i natt och imorgon bitti åker jag med föräldrarna in till Stockholm för att möta Andreas och göra han sällskap ut hit till Grisslehamn! Tänk så snäll jag är, men också en stor fördel att få träffa honom flera timmar tidigare än vad det egentligen var tänk, blir en mysig helg det här! P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0