Poliskontroll!

Blev väckt av pappa som ville ha skjuts till Hallstavik, och självklart var det poliskontroll i den lilla hålan! Dom stoppade oss inte första gången vi åkte förbi, men sen skulle jag ju åka själv tillbaka och jag var verkligen livrädd, små skakade hela vägen från centrum ner mot skolan. Eftersom jag skulle åka till farmor så tog jag av en väg tidigare, men dom såg mig ändå, klart man är nervös när dom där finns på vägarna. Fy säger jag bara, fy! Nog för att jag gillar poliser i sig och själv vill bli en men nej, på vägarna är jag livrädd för dom!


Kommentarer
Postat av: Oveeli

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 14:38:33
URL: http://oveeli.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0