Puderrosa, babyrosa eller kanske chockrosa?

Ja, jag ligger på sängen med en hög nagellack framför mig, kan verkligen inte bestämma mig för hur det ska bli idag! Vilken färg ska jag välja?
Tänkte gå ut till poolen snart och äta frukost, sen kanske man ska tillbringa dagen på en luftmadrass i vattnet? Känns som om jag skulle behöva det, och så träna någon timme också!


Hej nu byter jag samtalsämne..
Kanske inte så många som vet om det men för några år sedan så tävlingssimmade jag, träning 5-7 pass i veckan och så tävligar varje helg. Då var det verkligen fullt upp! Tyvärr fick jag välja mellan skolan och träningen för jag kom så långt efter när jag inte hann plugga på kvällarna, all tid spenderades i simhallen! När man idag kollar tillbaka på allt det där, man saknar det verkligen, och jag minns Stina, som började samtidigt som mig, vi tog över gruppen, vi var de två bästa och fick alltid leda. Idag tävlar hon för Sverige, hon är med i alla större turneringar och det känns som om jag gick om miste om något där? Vad hade hänt om jag fortsatt?
Well well, jag tränar hemma för min egen skull, synd bara att morfar inte vill ge mig träningsströmmen till poolen, det kostar ju bara 50.000 kr! Någonting jag får rekomendera i vilket fall är gummiband, simma fort mot din egen kraft i kanske 20 minuter och jag lovar att du är trött sen! Inget kärringsim alltså, det här måste vara crawl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0