Segstartad morgon (eftermiddag?)..

Klockan ringde vid 07.00 men snabbt så insåg jag att regnet öste ner och jag vägrar gå i stan om det är dåligt väder. Så jag snoozade några timmar och vid elva tiden så lämnade jag sängen!
Har väl inte gjort någonting speciellt sedan dess mer än att jag har gjort klart mitt cv och så har jag totalignorerat msn i ett försök att bli en bättre människa som inte bara lever i teknikens värld.

Nu håller jag på att packa, ska ta 16.10 bussen in till Norrtälje och sedan vidare in till Stockholm för att träffa Beatrice och hennes vänner! Där blir det utgång och en trevlig kväll med lite folk!

Imorgon ska jag träffa Andreas inne i stan, blir bara en snabb kram och lite sällskap men det är så mycket bättre än ingenting!

Har inte bestämt mig ännu för om jag ska ta med mig min dator eller inte, vi får väl se om jag slänger upp några inlägg senare! Ja men ni märker ju! P U S S  O C H  K R A M  A L L A  V A C K R A !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0