Strandfesten, BONFIRE!

Igår var den efterlängtade strandfesten, och det var lite sämre än vad jag hade förväntat mig tyvärr! Men det kanske beror på mig, jag kan inte dricka alkohol, tycker det är så fruktansvärt äckligt.. och klart man inte kommer igång lika bra då? Var visserligen trevligt folk där, mycket människor och fruktansvärt mysigt med alla marschaller.



Det enda drickbara som fungerar på mig just nu är Smirnoff, så det blev ett gäng sådanna i vilket fall.
När jag till slut insåg att det inte skulle bli så mycket roligare så hängde jag med Kristoffer och Daniel in till Norrtälje, dom blev hungriga och vi hade ju tråkigt... så man gör här ute på landet! Haha!

Kommentarer
Postat av: frida

jävlar vad häftig bild! :)

2010-08-03 @ 00:42:28
URL: http://stillinsweden.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0