Varför är man aldrig, verkligen ALDRIG nöjd?

Hur man än ser ut eller mår så är man aldrig nöjd, eller hur? Om du är lång kort, smal eller stor? Imorse så såg jag på Oprah show där de pratade om japanska kvinnor och män som förlänger benen eftersom det är mer eftertraktat både inom jobb och det privata livet! Långa japaner kommer längre inom allt! Helt otroligt att världen ser ut såhär? Ska man lägga hundra tusentals kronor på att bli någonting man egentligen inte är, varför är vi inte nöjda med det vi har (och som så många andra är avundsjuka på) istället för att bara klaga och förändra? Snart kommer alla se ut som Barbie och Ken, och det är långt ifrån rätt! Jag har mycket som jag är missnöjd över, min längd och min vikt är väl det främsta! Skulle gärna vara 7 cm kortare och skulle gärna gå ner en 15-20 kg i vikt! Men varför sitter jag här och klagar över vikten när det faktiskt är någonting jag kan ändra på!

Det viktigaste är att man kan förstå värdet av livet, hälsan och det inre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0