Vilket jävla väder..

Skit tråkigt väder ute just nu, nära jag vaknade imorse (strax efter tolv) så var det nästan sol, blå himmel och jätte fint! Nu slog det till på två minuter och det öser ner och låter sådär läskigt som det bara kan göra när regnet och åskan bråkar på himlen. Vad ska man göra idag? Jag är inte glad, men samtidigt inte deprimerad, jag är inte ledsen och inte heller arg? Jag är någonstans mitt emellan av allt det här, jag mår så som bara jag kan göra.

Jag saknar någon, och saknar att inte veta hur allt egentligen är, är så fruktansvärt jobbigt när alla har delade meningar om allt! Olika saker händer hela tiden, du säger en sak, visar en annan, din vän påstår annat för dig och mig? Vad händer? Jag börjar bli så fruktansvärt trött på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0