Det var tjugo år sedan som jag kom till världen!

Idag den 12 december så fyller jag 20 år, sjukt, eller hur? Jo känns lite speciellt men helt underbart också! Haft en fantastisk dag med familjen och på jobbet. Grötfrukost och uppvaktning med alla imorse, fick nytt Thomas Sabo armband vilket jag älskar och sen så fick jag andra smycken och pengar! Perfekt nu när jag ska köpa mobil och jacka!

Jag tog med mig nybakade lussekatter och mjuk pepparkaka till jobbet idag, och där var de otroligt snälla idag(som alla andra dagar liksom, men ändå..), kolla bara in detta!



S Ö T A !

Fick en av de bästa presenterna av bror när han kom hit! En konsert i sommar, OSCAR LINNROS ! Så fort han släpper sin turneplan så ska jag få välja datum! Åh, vad lycklig jag är!

Kommentarer
Postat av: Mimii

Grattis grattis grattis igen mitt hjärta !! <3

2010-12-13 @ 21:35:24
URL: http://mimiihagstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0