Fredag!

Ledig idag efter några dagars underbart jobb! Jag ÄLSKAR mitt jobb, så underbara människor jag jobbar ihop med och vissa kunder får mina dagar att glänsa!

Idag ska jag försöka städa rummet ordentligt, göra mig i ordning, måla naglarna och packa inför helgen!

Ikväll blir det middag och trevligheter med jobbet, bland annant så han Hanna bestämt sig för att jag ska lära mig sminka folk (jag kan sminka men är så försiktig med det då jag inte är make-up artist..), kommer nog bli kul även om hon ska va extra petig mot mig som hon sa! Haha! Efter detta så beger jag mig till Andreas som jag inte träffat på två veckor nu! Första gången som det hänt att vi inte träffat varandra varje vecka!
Imorgon blir det kryssning med Andreas familj, träffa några av hans syskon som jag aldrig träffat förr, spännande och trevligt!

Ska försöka röra mig ur sängen nu, men frågan är vart ja ska börja.. städningen kanske! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0