God jul, eller gott nytt år ?

Ja det blev lite för sent för ett jul-inlägg men för tidigt för ett nyårs!
I vilket fall så är jag hemma nu efter att ha jobbat idag och sparkat igång mellandagsrean på Åhléns i Norrtälje, mycket att göra men det är roligt också! Mindre kul är att jag har gått och blivit jätte förkyld.. igen! Tappat rösten och fått så sjukt otrevlig slemhosta. Inge vidare att jobba i butik med detta så ska nu vara ledig imorgon för att vila upp mig sedan kör jag ingen resten utav veckan och fram till nyårsafton!

Önskar jag kunde skriva om mina fantastiska julklappar här men tycker det är så trist utan bilder så jag avvaktar med det tills jag köpt ny kamera!

Familjen har ordnat middag ikväll för att mammas chef och man kommer på middag, ska väl gå ner och äta med dem om en stund men sedan så blir det sängen för min del! Är så otroligt trött! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0