Lyckliga morgon!

Vaknade utan problem, kom ur sängen i tid och gjorde mig i ordning! Bussen skulle gå 07.20! Men sen frågar föräldrarna mig om jag inte vill ha skjuts till jobbet, dom vill ta vägen förbi Norrtälje idag så jag slipper sitta på jobbet och vänta i en och en halv timme innan jag börjar! Gulliga!
Så nu har jag i lugn och ro kunnat se på tv, äta frukost och fixa till på rummet så att det är städat och fint ikväll när jag kommer hem! Vardagslyx som jag älskar!

Ska handla inför nyår idag, vad ska man köpa? Vart ska jag vara? Jag har verkligen inga nyårsplaner ännu, men får hoppas att någonting dyker upp under dagen!

Idag fyller en fantastisk person år, grattis och massa kärlek till dig!

Hoppas på en rolig dag på jobbet nu då, men det blir det väl! Som alltid!

Här har vi nu många inlägg i ett! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0