När tar krafterna slut?

Så länge man är lycklig så är man pigg, eller hur? Har nu jobbat tre dagar efter en tuff helg, men ändå har jag så mkt mer att ge ! I natt som var så sov jag inte mer än ett par timmar, pratade i telefon med Linus i över fyra timmar och tiden försvann. Kändes som om ja glömde bort varför det finns nätter här på jorden, glömde bort att man behöver vila för att orka ! Är jag bara över pigg eller kommer jag stupa sen? Vad händer? Bra jäkla fråga detta ! :)

Nu ska jag duscha, starta en säsong av vänner och sedan hämta min B&J, sedan kryper jag ner i min säng! Härlig kväll nu när man är ledig ! (Även om chefen varnade om att hon kommer behöva mig imorgon, hon skulle eventuellt ringa..) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0