VÄNNER !

Ett snurrigt dygn det här!

Igårkväll lovade jag Linus att vi skulle prata, så ja låg och skrev på msn och kollade lite på vänner ! Bestämde mig för att lägga datorn åt sidan och sedan bara se lite på serien medans jag väntade på han samtal... men jag somnade ! STENHÅRT ! Jag minns inte ens när jag somnade eller att jag ens var trött, vaknade vid 4 tiden av att tvn var helt svart (vilket inte går om man inte stängt av den framme på den)! Hade också en massa hemska drömmar så skönt att man vaknade ändå. Även om ångesten var stor just då, men det kändes skönare när han var så jäkla underbar som faktiskt var vaken och han ringde upp mig då jag skrev till han! Så istället för att prata i natt så pratade vi nu imorse innan han gick till skolan, och förhoppningsvis kan vi prata ännu bättre ikväll!

Dock somnade jag om efter detta samtal och blev lättad när jag insåg att chefen inte sökte mig idag, sov till klockan 13 och ligger fortfarande i sängen! Det är INTE okej! Men kollar på vänner nu och ska snart upp och duscha sen städa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0