God morgon.. igen !

Sämst uppdatering igår, och förlåt för det.

Kan bara säga att det verkligen är underbart att vara ledig på måndagar, känns som om att man verkligen kan koppla av utan att vara tvingad till saker. Finns nämnligen inte så många som tjatar och drar i en ! Nu ska jag snart gå och ta en evighets dusch, minst 30 minuter (om jag inte hinner bli rastlös tidigare) i det varma underbara vattnet. Vem har sagt att man inte kan lyxa till det på vardagar? Jag ska ändra på det och göra världens mysigaste frukost lite senare, allt vad jag tycker om och den ska avjutas långsamt ! Ett måste på min frukostmeny är frukter, massa goda frukter, funderar på en fruktsallad. Sedan blir det nog lite grovt bröd till detta och en stor kopp te. *jumjumjum*

När pappa kommer hem idag så ska vi ut och köra igen, skönt att man har fått egen bil så att man kan köra ordentligt nu innan intensivkursen börjar i mars.
Känns som om det kommer gå riktigt bra, jag har iallafall den inställningen i huvudet och då kan väl inte så mycket gå fel? Ni får önska mig lycka till allihopa!

Jag är en lycklig tjej, små motgångar ska inte få stoppa mig i detta liv !
Jag gör vad jag vill göra, tar tag i allting och sköter det till 100 %




Kommentarer
Postat av: Crafty

Excellent site.

2011-01-26 @ 08:58:12
URL: http://crafty.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0