God morgon !

Pigg och kry efter ett riktigt skumbad hemma
hos min bror!
Nu sitter jag här och dricker mitt thé,
om någon timme ska jag röra mig mot jobbet
och kämpa mig igenom denna måndag.
Livrädd blev jag nyss då jag hörde konstiga robot ljud,
sen började det dunka o banka... kollade in i brors
sovrum, men det var ju bara hans dammsugare som började
arbeta. Haha, tänk vad rädd man kan bli för tekniken.

Alla uppmanar mig om att blicka frammåt,
det är precis vad jag ska göra nu !

Måndag eller tisdag: Få hem min bil.
Onsdag: Åker till Gran Canaria med familjen Hagstedt
25/2: Åker till Dalarna med Rebecca och Vincent,
flera följer med men vi är de som håller i planen.
8/3: Intensivkursen börjar, dags att fixa körkortet.

Övrigt: Söka jobb, hitta boende, köpa hund, spara pengar,
skaffa bättre relationer till mina vänner,
uppskatta livet och allting alla gör för mig,
lära mig förstå vad lycka är.

Att lyckan är att vara frisk och ha en fin familj,
inte att ha massa pengar och tusentals vänner
och killar omkring sig.



Kommentarer
Postat av: B'

Dalarna kommer bli så roligt!!<3

2010-02-01 @ 10:15:20
URL: http://writtenvoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0