Packningen och fix..

Pysslade med naglarna, men tyvärr växer mina naglar
så jävla fort nu så det ser verkligen stört ut utan lack över..
jag som ville ha min franska manikyr nu.. *ledsen*

Har inte bestämt mig än om jag ska lacka över dom eller
inte, men kan väl annars ta med mig ett lack och lite aceton
och fixa till det där nere.

Att packa är inte min grej, blir alltid 200 saker för mycket,
men ändå känns de som om ja har glömt en hel del.
Huh, orkar inte ! Nu får de bli som de blir och jag får ta
det som det kommer. Man kan ju ändå köpa något
där ifall de skulle saknas.

Väskan väger i dagens läge 15 kg, så jag har några kg kvar
till hemresan ifall jag vill ta med mej något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0