Tisdag !

Idag sitter man på jobbet,
funderar över packningen och allt som
ska göra då jag kommer hem och innan
jag åker till Länna.

Vad jag vet är iallafall att jag nu ska
lägga in lite ny musik på min Ipod.
Synd att man sumpad sin reseladdare,
men får se hur länge den lever på detta
batteri nu då.




Ikväll blir det mys hemma hos min flicka
innan vi beger oss till Arlanda.
Ska ta med lite dvd-boxar (DH) och kanske att
jag ska vara så duktig att jag tar med
något gott till min fina, kanske bakar muffins?
Måste nog äta mig igenom kvällen om jag
ska kunna hålla mig vaken.. haha!
Nej men något kan man väl ha med
sig iallafall! ♥



Nu sa jag fundera vidare på dagens planer,
för om ett dygn så är jag ju faktiskt
ganska så långt hemifrån. Inte långt kvar nu !


Gran Canaria 2010 med familjen Hagstedt,
kommer bli helt jäkla underbart ! ♥
Sola och bada, mysa och leva livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0