Gänget talar !

Det har varit en rolig helg som tagit ett flertal oväntade vändningar, och även om det inte blev någon pulka var det superkul att åka snöskoter!! /Melanie

Just nu har jag svårt att sammanfatta helgen i bara någon mening (speciellt då Martina ritar roliga streckgubbar här brevid som föreställer oss som var här..) men vi hade verkligen superkul. Hoppas vår fina fest-bild kommer upp här sedan.. tror brudarna vet vilken jag menar!! :) / Rebecca

Hmm jag vet inte vad jag sak säga! Men hela resan har varit kul och vägarna dit har varit minst sagt spännade! Jag trodde vissa gånger att vi inte skulle klara oss levande hem igen!. Hoppas att hemvägen ska gå bra och vi slipper att drunkna i snöovädret!! Peace and love. // Vincent

Hmm mycket svårt att sammanfatta helgen, mycket kul har det varit iallfall. både upp och ner kanske man kan säga, helt mördbultad efter man kört snöskoter en hel dag, så man är lite mör i kroppen och lite av en latmask nu emot slutet. Hoppas hemresan blir lika kul/spännande som dem upp var Puss å kram /Bacon/Christopher

Jag måste hålla med mina vänner, har vart en riktigt kul resa hit! Hemvägen blir nog lika härlig som vägen upp!
Vi har en duktig chaufför och grymma dj´s ! Bacon har också sin plats, han håller koll på radiokanalen så att musiken går som den ska! (a) Haha!

Tack vänner för denna helg, tycker vi borde göra om detta någon gång! I sommar kanske? / Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0