Varför ska det vara såhär för?

Varför drabbas alltid jag av det som är
jobbigt och ledsamt !

Nu har jag gråtit i princip ett dygn, nästan oavbrutet.
Tårarna har funnits där och smärtan i hjärtat är
ännu mycket större. Jag vet inte vad jag ska ta mig till,
jag vill att du kommer hit idag så vi får prata.

Om du inte visar dig i Stockholm under dagen så tror
jag att det här är över.
Jag kan inte anpassa mig efter allt, jag kan inte vara den som
ska gå och vänta bara för att det måste vara perfekt för dig.
Du vet att jag tycker om dig, du är en person
som betyder mycket för mig och som har visat flera bra sidor.
Men som du vet förstod jag att det var något skumt med
bilderna och allt från början, jag har ju sagt det till dig flera
gånger. Tyvärr har man inte rätt att ljuga för det,
jag borde hata dig över allt annat,
och skulle mina vänner veta om detta så skulle du
redan vara raderad ur mitt liv.
Men jag har ändå så speciella känslor för den
personen som finns inuti dig,
jag kan inte släppa taget om dig ännu.
Du får komma hit idag och bevisa någonting,
annars så kommer det bli så som alla säger.
Glöm honom och lev vidare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0