En härlig morgon !

Eller härlig och härligt men jag vaknade självmant utan klocka, och det är bland de skönaste som finns. Sedan blev det lite prat med Tim som tydligen vart vaken hela natten, hur orkar folk? Blev dock inte förvånad heller när Viktor började skriva och även han hade vart vaken till nu på morgonkvisten !

Säger bara en sak, ni är galna.. jag skulle bli ett monster utan sömn! Haha!

Mamma kom förbi och skulle lämna mat till kvällen då bror inte har ett allt för välfyllt kylskåp och Martina är fruktansvärt fattig. Vi fick inte bara lite mat, utan hon hade köpt med sig hurmycket som helst, verkligen massa gott! Apelsiner, grova frallor, youghurt, juice, mjölk, ost, tillbehör för pastasås, fullkornspasta osv.
I love you mom ♥

Kändes ovanligt härligt att göra sig i ordning idag, känner mig perfekt utan att ens ha gjort något speciellt, minimalt med smink och enkel frisyr, känner mig så fräsch helt enkelt !
En mjukstart som denna uppskattas alltid !

Ha en fortsatt trevlig dag alla läsare !
Puss Puss / Martina

Kommentarer
Postat av: Melvintomine

I like your website. Good job.

2011-07-21 @ 08:46:28
URL: http://melvintomine.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0