En lördag, kanske inte att minnas?

Allt började med stress då jag kom hem, skulle duscha o göra mig i ordning. Men pillig som jag är så råkar ja pilla lite väl hårt ovanför läppen så jag börjar blöda.. och det slutade inte på över en timme !
Kämpade och kämpade men slutade med att jag fick tejpa.

Sedan så rann tiden ifrån mig, hittade inga kläder, inga skor, inget smink och så vidare !
Väl på väg var jag osminkad och håret i en knut, fick panik när mimmi sa att bussen vi skulle med gick straxt efter 8 och jag skulle vara hos henne runt 7, för att äta middag OCH göra mig i ordning!
Kände direkt att det inte skulle fungera så fick lägga på en del smink i bilen och gjorde grunden där iallafall.
Dessutom kände jag mig som ett svin då Mimmi lagat maten och vi inte han äta den, för våra vänners tåg var inställt så de kom inte de heller !

Men jag fick iallafall en mysig timme med min tjej innan vi begav oss in till stan, träffade de andra och gick in på Kalas. Vi trodde vi skulle bli nekade i dörren men så blev det inte, vi fick komma in trots 20 års gräns!

Dock var det folktomt hela kvällen och först inpå natten blev det lite människor, men man tappar ju suget ibland och detta hände mig denna dag.

Fick fasansfullt ont i fötterna efter allt dansande och vi begav oss hem med bussen som gick 02.25
väl hemma hos Mimmi så åt vi lite lasagne och sedan gick vi ned och somnade galet gott !
Dock tog det en stund eftersom det var galet kallt, tur att Mimmi har mysiga täcken iallafall, där vill jag sova igen !

Tack för en kväll med er tjejer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0