Fredag

Dagen började med filmer, såklart !
Skön start och tog det lugnt hela förmiddagen,
sedan lite promenad och sådant mys !

Vi tog bussen in till Norrtälje tillsammans klockan 15.55,
han skulle hem och festa och jag skulle in till Stockholm
för att gå på bio med Jonathan.

Tack för en underbar dag/kväll/natt/morgon/förmiddag med dig Jocke, jag gillar ditt sällskap!

Eftersom jag var inne så tidigt så mötte jag upp Tobias,
vi åkte för att handla mat sedan lagade han en god middag
som vi intog innan jag åkte med Anders för att hämta upp Jonathan, Elias och Ulla.

Klockan han bli 21.30 innan vi var i Stockholm,
och vi hade 30 minuter på oss till bion. 
Parkerade en bit bort och det var skönt med denna promenad ! 

För er som undrar så såg vi på Avatar i 3D, den var bra men inte den bästa ! 
Häftiga efekter men nästan överdrivet till och från ! 
Rekomenderar den, men man kan nog lika gärna skippa 3D delen !

Hemma igen klockan 03.00, kändes ju skönt när man var
medveten om att det var jobbet som gällde dagen efter ! NOT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0