God morgon babes !

Tänk vad fort tiden går när man fastnar i telen om kvällarna, som igår då så kollade jag på klockan.. och fanskapet var över 02.00 ! Inte precis vad jag tänk mig nu när jag ska jobba idag !

Men otroligt nog så lyckades jag ta mig upp ur sängen, och jag var nästan helt levande !
Efter en härlig frukost med en stor kopp ekologiskt te och en avokado så känner jag att jag har gott om energi inför dagen.
(Varför man nu ska ha energi för att sitta still på jobbet är en bra fråga, men man får väl va glad att man inte behöver somna iallafall..)

Eftersom att min söte vän inte kunde komma på besök idag så har jag faktiskt lite tårar i mina ögon, men jag hoppas verkligen på det bästa att vi kommer kunna ses snart iallafall ! ♥

Om någon har planer för helgen och inte vet vem ni ska dela dem med... ring mig !

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0