God morgon, trevlig dag på jobbet önskas !

Syster kom förbi imorse,
blev bara tv tittande och lite frukost !

Gjorde mig i ordning, städade och packade !

Ikväll blir de lugn kväll då jag inte mår vidare bra idag,
sorgen är tung och jag har ont i princip överallt !
Vad ska man ta sig till när det är såhär,
jag vill ju inte säga allt för privata saker här så
ni förstår säkert inte ett skit vad jag snackar om.
Ni tror säkert jag har det så bra, familjen, vänner,
killar som vill vara med mig osv.
Men fan eller, det är sorgen på min insida som ni inte kan se,
det är det tyngsta utav allt !

Jag vet att livet inte är lätt, men att det ska vara såhär det
är fan inte rättvist någonstans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0