I drömmarnas hemska värld..

Hade en hemsk dröm inatt, eller den var både fantastisk och fruktansvärt hemsk !

Jag var i allafall i Halmstad, gick omkring i Trönninge, hur som helst kom jag hem till Tommy efter en stund och där var även min syster !?
Vi satt och pratade i ett kök, dock inte deras.. hmm aja! Men han bad mig då ta tillbaka honom och mitt hjärta gjorde 15 000 glädje hopp, minst ! 
Samtidigt som jag minns hur jag tänkte i drömmen, "ska jag verkligen säga ja, jag kommer säkert bara få uppleva denna pers en gång till senare i livet då, han kommer dumpa mig igen förr eller senare.."  
Slutade med att jag vaknade här, såklart !
Var klarvaken och kollade på klockan, 04.36.. KUL! NEJ! Det var bara till att dra täcket över huvudet och försöka somna igen.
Men jag minns hur jag log mot mig själv innan jag somnade om, minns hur stolt jag var som inte till 100% tog tillbaka han i drömmen, jag resonerade ändå jävligt bra för att vara jag, och sovandes dessutom !

Bra Martina, BRA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0