I drömmarnas värld..

Vad hemsk drömmar kan vara,
samtidigt som dom är underbara!

Inatt fick jag vara med om de värsta som
skulle kunna hända, jag drömde att jag
var ute med mina vänner på någon slags
bussresa. Visste var allt kul är och trevligt folk,
men ssedan helt plötsligt så var det kvällen
före avresa till Gran Canaria, och jag skulle
inte hinna hem! 
Det betöd att jag inte skulle kunna packa min
väska själv och att någong skulle göra allt de
åt mig, kan ni förstå vilken panik de kan vara?
Speciellt när man är som mig och älskar att packa!

Minns inte mycket mer utav drömmen,
men detta fick räcka, tilräckligt jobbigt det ju!

Eftersom Samsung har en inställning som gör
som så att den markerar flera gånger om man fått ett
sms, det låter som om man får flera men det är bara samma,
men kan iallafall säga att det är riktigt irriterande när man
är trött och vill sova ut. Får inte glömma stänga av
ljudet nästa gång då jag har sovmorgon!

Nu ska jag snart gå upp ur sängen,
klä på mig något mysigt och sedan njuta av denna
lediga dag på solbacken !



... fan vad litet huset ser ut att vara på den bilden!

Kommentarer
Postat av: Mimii

Fan va läskigt,jag drömmde liknande ! Jag va nån stans och vi skulle åka mot arlanda om drygt 30 min, när jag kommer hem så skulle vi precis åka, då

kommer jag på att jag inte packat, panik ! sen

vaknade jag .. :S



<3

2010-01-27 @ 13:19:46
URL: http://mimiilee.blogg.se/
Postat av: Martina

Sjukt läskigt !



Men vi fortsätter vara lika varandra, så kanske de alltid kommer att förbli ! <3

2010-01-27 @ 15:23:52
URL: http://martinaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0